Vilkår for service

Vilkår for service

Onlinebutikken myhomemobler.dk (herefter "Onlinebutik")

Gyldighed af salgsbetingelser, produkt- og prisinformation

Salgsbetingelserne gælder for køb af varer i onlinebutikken.

Priserne på produkter, der sælges i onlinebutikken, er angivet ved siden af produkterne. Når bæreservice tilvælges, vil et gebyr blive tillagt prisen.

Produktspecifikationer og information præsenteres i onlinebutikken direkte ved siden af produktet.

Priserne er i EUR og inkluderer 25% moms.

Papirløs fakturering

Vi implementerer papirløs fakturering i vores aktiviteter, og i forbindelse med dette sendes alle dokumenter relateret til faktureringen til den e-mailadresse, der blev angivet under ordreafgivelsen.

Afgivelse af ordre

For at afgive en ordre skal de valgte produkter tilføjes til indkøbskurven. Kunden indtaster sine oplysninger på checkout-siden og vælger en leveringsmetode. Det samlede beløb vises, og en betalingsmetode skal vælges.

Ordreudførelsen begynder fra det øjeblik, den bekræftes. En bekræftelsesmail sendes til den angivne e-mailadresse.

Hvis de bestilte varer ikke kan leveres pga. lagerproblemer, underrettes køberen, og betalingen returneres inden 14 dage.

Levering

Varerne leveres i hele Denmark.

Forsendelser leveres til den angivne destination inden for den tid, der er specificeret på produktsiden. Leveringstider kan forlænges grundet uforudsete omstændigheder.

Returret

Køberen har ret til at returnere en ordre inden for 14 dage efter modtagelse.

Returretten gælder ikke for juridiske enheder.

Varer må ikke anvendes udover det nødvendige for at kontrollere deres egenskaber og funktionalitet.

Returneringsomkostninger dækkes af sælgeren, og beløb refunderes inden for 14 dage.

Defekte varer / Ret til garantiansøgning

Alle produkter har en toårig producentgaranti. Onlinebutikken er ansvarlig for fejl, der eksisterede ved levering.

Køberen kan indsende en klage via e-mail til info@myhomemobler.dk eller ringe til +45 78 72 24 54.

365-dages pengene-tilbage-garanti

Køberen kan returnere varerne uden grund inden for 365 dage. Returneringsomkostninger dækkes af onlinebutikken.

Varer skal være i original emballage og må ikke være beskadiget eller samlet.

Direkte markedsføring og behandling af personoplysninger

Onlinebutikken bruger køberens personoplysninger kun til ordrebehandling.

Nyhedsbreve sendes kun med køberens samtykke. Afmelding kan ske via e-mail eller et link i e-mailen.

Overførsel af personoplysninger til tredjeparter

Køberens e-mail kan blive delt med tredjeparter for at indsamle feedback. Nyhedsbrevstjenesten leveres af UAB MailerLite, Vilnius, Litauen.

Tvistløsning

Klager kan sendes til info@myhomemobler.dk eller telefonisk.

Hvis tvisten ikke kan løses, kan køberen kontakte Forbrugerklagenævnet eller bruge den Europæiske platform for online tvistløsning: http://ec.europa.eu/odr/.