Spørgsmål og svar
Her kan du finde svaret på de oftest stillede spørgsmål.
-
Hvornår hæver I pengene for min ordre? +
Pengene hæves ikke på dit kort, før varen afsendes fra vores lager. Først når varen afsendes fra vores centrallager, trækkes pengene automatisk på dit kort. Beløbet kan være reserveret på dit betalingskort fra den dag, du bestiller ordren afhængigt af det anvendte kort.
-
Hvornår bliver jeg kontaktet angående levering? +
Du modtager en mail, så snart din ordre er afsendt fra centrallageret. Du modtager også en SMS fra fragtfirmaet, hvori du bliver informeret nærmere ang. leveringstidspunktet. Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst.
-
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? +
Det kan være, ordrebekræftelsen er endt i dit spamfilter, eller at du er kommet til at skrive en forkert mailadresse. Kontakt os blot via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Andet" og udfyld formularen. Så vender vi tilbage hurtigst muligt.
-
Kan jeg annullere min webordre? +
Ja, det kan du godt. Du kontakter os blot via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Annullering" og udfyld formularen. Så annullerer vi ordren hurtigst muligt. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på annulleringen. Såfremt beløbet er reserveret på din konto, vil det blive frigivet inden for et par dage helt automatisk.
-
Andre spørgsmål til min ordre +
Hvis din ordre er placeret i en fysisk butik, bedes du henvende dig direkte til butikken. Se kontaktoplysninger her. Så kan de være dig behjælpelige.
Har du spørgsmål til din webordre (bestilt på webshoppen), kontakter du os blot via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Eksisterende ordre" og udfyld formularen. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. -
Min vare er gået i stykker, hvad gør jeg? +
1. Er din ordre beskadiget ved ankomst?
Det er vigtigt, at du gennemgår din ordre ved modtagelse og sikrer, at der ikke er skader på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen - så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.
2. Er dine varer beskadiget, når du pakker dem ud?
Hvis du opdager, at dine varer er beskadiget, når du pakker dem ud, er det vigtig, at du tager billeder af fejlen/skaden og emballagen. Derefter skal du udfylde en reklamationssag via "hjælp" knappen i højre hjørne og så vil vores reklamationsafdeling være dig behjælpelig hurtigst muligt.
3. Er din vare gået i stykker inden for 2 år?
Ønsker du at reklamere over en vare, bedes du oprette en reklamation via "hjælp" knappen i højre hjørne inden reklamationsretten udløber. Herefter vil reklamationsafdelingen være dig behjælpelig hurtigst muligt. Ønsker du status på en reklamation, bedes du venligst besvare mailen fra reklamationsafdelingen med bekræftelse på, at den er modtaget. -
Leverer I til ikke-brofaste øer? +
My Home Møbler kan desværre ikke levere ordrer til ikke-brofaste øer - Bornholm er dog undtaget. Levering til ikke-brofaste øer vil ske til nærmeste havn på fastlandet. Det er derfor meget vigtigt, at leveringsadressen til den ønskede færgehavn og terminal opgives.
-
Hvor hurtigt kan I levere? +
Leveringstiden fremgår på det enkelte produkt.
-
Hvad koster levering? +
My Home Møbler har flere forskellige muligheder for leveringer. Læs mere her.
-
Kan I hjælpe med indbæring? +
Hos My Home Møbler kan du vælge mellem to forskellige former for levering med indbæring.
Levering i første rum med 1 mand
Levering foregår med en mand i bilen, som hjælper dig med at bære varerne ind til første fremkommelig rum i din bolig. Du skal selv hjælpe med at bære, hvis varerne ikke kan bæres af én person.
Læs mere her.Levering med 2 mænd
Levering foregår med to mænd i bilen, som bærer varerne hen til det sted i boligen du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen.
Læs mere her. -
Hvor ligger den nærmeste My Home butik? +
Her finder du den nærmeste My Home møbelbutik. Se mere her.
-
Hvad er butikkernes åbningstider? +
Her finder du åbningstiderne for din lokale My Home butik. Se her.