Levering med 1 mand
Levering i første rum med 1 mand
Levering foregår med en mand i bilen, der hjælper dig med, at bære varerne til første fremkommenlig rum i din bolig. Du skal selv hjælpe med at bære, hvis varerne ikke kan bæres af én person. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af- og demontering af enhver art.
Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres, inden han forlader boligen.
Bemærk: Hvis varen ikke er markeret med "varen er på centrallager" men i stedet et antal uger, er det antallet af uger, der er gældende.
Postnummer 0900-5999
Levering direkte hjem til dig fra centrallager (hjælp til indbæring)
5-9 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Postnummer 6000-9999
Levering direkte hjem til dig fra centrallager (hjælp til indbæring)
3-4 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Pris: 749,- kr.
Informationer
KONTROL AF MØBLER
Det er vigtigt, at du gennemgår møblerne ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader og stødmærker på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.
Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering og på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.
Når der kvitteres for modtagelsen accepteres samtidigt, at varen er i rette stand og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport- og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen inden, hvis der er tvivl om dette.
LEVERINGSTIDSPUNKT
Du vil modtage en mail med din faktura, så snart din ordre er afsendt fra vores centrallager. Heri er også den valgte leveringsdato og tidsrum. Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leveringsdato og -tidsrum.
Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem og at der er let fremkommeligt. (f.eks. ved levering af en meget stor sofa).
Såfremt du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt og ordren ikke kan leveres, tages ordren med retur.
Før en ny levering kan aftales, skal et nyt fragtgebyr indbetales til os via en straks overførsel i banken. Dette aftales med Kundeservice via "Hjælp"-knappen i nederste, højre hjørne, vælg "eksisterende ordre" og udfyld formularen.
LEVERING TIL IKKE-BROFASTE ØER (GÆLDER IKKE BORNHOLM)
My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer ”undtagen Bornholm”. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet, så det er meget vigtigt at leveringsadressen opgives, som den ønskede færgehavn og terminal, hvor ordren skal leveres.