Kantstenslevering
Kantstenslevering
Levering sker ved kantstenen eller, hvor bilen nemt kan holde ved boligen.
Chaufføren stiller møblerne ved bilen, hvorfra du selv skal få dem ind i boligen, uden chaufførens hjælp.
Bemærk: Hvis varen ikke er markeret med "varen er på centrallager", men i stedet et antal uger, er det antallet af uger, der er gældende.
Postnummer 0900-5999
Levering direkte hjem til dig fra centrallager (til kantsten)
3-9 hverdage
Postnummer 6000-9999
Levering direkte hjem til dig fra centrallager (til kantsten)
3-9 hverdage
Pris: 299,- kr.
Informationer
KONTROL AF MØBLER
Det er vigtigt, at du gennemgår møblerne ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader og stødmærker på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.
Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering og på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.
Når der kvitteres for modtagelsen accepteres samtidigt, at varen er i rette stand og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport- og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen inden, hvis der er tvivl om dette.
LEVERINGSTIDSPUNKT
Du vil modtage en mail med din faktura, så snart din ordre er afsendt fra vores centrallager. Heri er også den valgte leveringsdato og -tidsrum. Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leverings- dato og tidsrum.
Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem og at der er let fremkommeligt. (f.eks. ved levering af en meget stor sofa).
Såfremt du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt og ordren ikke kan leveres, tages ordren med retur.
Før en ny levering kan aftales, skal et nyt fragtgebyr indbetales til os via en straks overførsel i banken. Dette aftales med Kundeservice via "Hjælp"-knappen i nederste, højre hjørne, vælg "eksisterende ordre" og udfyld formularen.
Såfremt ordren må stilles på din adresse, skal "Fuldmagt" afkrydses ved bestilling. Såfremt fragtfirmaet må stille varerne uden din underskrift for modtagelsen, accepterer du, at enhver ret til at reklamere over fragt- og håndteringsskader fraskrives. Vi kan IKKE oplyse fragtfirmaet den ønskede placering af varerne og vi gør opmærksom på at My Home ikke kan garantere, hvor fragtfirmaet i sidste ende stiller varerne.
LEVERING TIL IKKE-BROFASTE ØER (GÆLDER IKKE BORNHOLM)
My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer ”undtagen Bornholm”. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet, så det er meget vigtigt at leveringsadressen opgives, som den ønskede færgehavn og terminal, hvor ordren skal leveres.