Handels og leveringsbetingelser butik
Handels og leveringsbetingelser butik
Priser
Alle priser er i danske kroner og er inkl. 25% moms.
Betaling
I vores My Home butikker kan du betale med Mastercard, dankort og kontanter.
LEVERINGER
Du kan også vælge mellem 3 forskellige leveringer.
Kantstenslevering
Levering sker ved kantstenen eller, hvor bilen nemt kan holde ved boligen.
Chaufføren stiller møblerne ved bilen, hvorfra du selv skal få dem ind i boligen,
uden chaufførens hjælp.
Pris: 299.-
Levering med 2 mænd
Levering foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis, gennem døre uden af og demontering af enhver art. Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres inden han forlader boligen. Leveringen vil ske mandag, onsdag eller fredag på fyn/Jylland.
Pris: 949.-
INFORMATIONER VEDR. ALLE LEVERINGSTYPER
KONTROL AF MØBLER
Det er vigtigt at du gennemgår møblerne ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader og stødmærker på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.
Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering, samt på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.
Når der kvitteres for modtagelsen accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen inden, hvis der er tvivl om dette.
LEVERINGSTIDSPUNKT
Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leverings- dato og tidsrum, som fremgår af din ordre bekræftelse.
Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem. (f.eks. en meget stor sofa).
LEVERING TIL IKKE-BROFASTE ØER
My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet.
AFHENTNING
Det er vigtigt, at du ved afhentning af varer fra butikken kontrollerer, at emballagen og varen er intakt. Når varen medbringes accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen, inden du forlader butikken.
AFBESTILLING
Ønsker du at annullere en ordre bestilt på webshoppen, skal du kontakte My Home hurtigst muligt og helst samme dag, som bestillingen er afgivet. Du kontakter os blot via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Annullering" og udfyld formularen. Så annullerer vi ordren hurtigst muligt. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på det. Såfremt beløbet er reserveret på din konto, vil det blive frigivet inden for et par dage helt automatisk.
SPECIALBESTILLINGER
Specialvarer betales ved bestilling og kan ikke afbestilles.
RETURRET
Fortryder du købet i en My Home butik, har du 14 dages returret.
Du returnerer blot varen til nærmeste My Home butik. Varen skal være i original ubrudt emballage ved returnering. Husk at medbringe faktura for købet.
Ønsker du pengene retur, kan disse overføres til din bankkonto indenfor 4 bank hverdage. Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke muligt at udbetale pengene kontant.
Returretten omfatter dog ikke udstillingsvarer samt specialbestillinger.
REKLAMATION
Købeloven gælder for alle reklamationer, der måtte være.
I tilfælde af der skulle være en reklamation på ens varer, så skal man hurtigst muligt oprette en reklamation via "HJÆLP" knappen nederst i højre hjørne.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, dårlig vedligehold, eller uautoriserede indgreb. Når man pakker møbler ud, så er det også meget vigtigt at man undgår at bruge skarpe genstande. Snitskader på møbler er ikke dækket af reklamationsretten.
Da My Home leverer møbler fremstillet af naturprodukter (træ, læder osv.) kan der forekomme farve- og nuanceforskelle. Mindre knaster, farveforskelle, stærke og svage årringe i træet samt vækstmærker i læder er tegn på ægthed og betragtes ikke som mangler. Man kan få mere information om vores produkter, materialer og vedligeholdelse, i pjecerne på vores hjemmesidehttps://www.myhomemøbler.dk/vedligeholdelse-af-moebler/
Vores produkter er beregnet til privat brug. Købes produkterne til offentlig eller erhvervsmæssig brug, vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten.
Offentlig og erhvervsmæssig brug, omfatter alt som ikke er almindelig privat brug. Herunder brug i eksempelvis forsamlingshuse, fælleshuse,plejehjem, institutioner, kantiner, sommerhuse som bruges til udlejning m.v.
Forbehold
My Home tager forbehold for tastefejl, prisændringer, leveringssvigt og udsolgte varer.
Klageadgang
Ved uenighed, har du har mulighed for at få behandlet din klage ved Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. Læs mere på www.naevneneshus.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.